LONG GONE

Hejhop bloggen.
 
Jag har inte alls varit sugen att kolla in här på bloggen men idag sakna jag den lite. 
Som de flesta redan vet har jag flyttat till Göteborg för nya mål.
Det har varit mycket upp och ner sedan jag kom hit och det ska det juh vara såhär i början, men med många funderingar som slår om i huvudet känner jag mig mer än förvirrad för tillfället.
Håller även på att uppdatera bloggen lite då jag vill komma tillbaka till de och hoppas inspirationen kommer tillbaka till mig, vill även att ni inspireras när ni kollar in hos mig.
 
Så men nya krafter vill jag nu lyckas här i GBG, vi börjar med jobb. (nårga kontakter let me know) 
 
 
Krami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0