ON ME

Blus (ny inköpt) - Gina . Shorts och Väska - HM . Skor - Vagabond
 
Vädret bjöd till så blev att jag sprang klädd i detta. Äntligen fick jag bära shorts på mina lediga dag. Får ni även en bild på den ny inköpta blusen också, är så kär i orange dessa dagar.
 
(ah, just! många som har frågat hur det går med oljan jag köpte för ett tag sedan. tryck här .. eftersom mitt hår är vanligtvis väldigt torrt gav denna olja mitt hår liv igen, kanske är det jag som har fått för mig att håret faktiskt växer fortare så jag gillar den, kommer hålla mig till den framöver.)
 
Krami

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

du passar fint i detta, du är bara så på
kram

Svar: tack så mycket =)
Krami
Emma Sandberg

2012-07-05 @ 02:34:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0