SÖMNLÖS

bild tagen från google.se
Ligger du också sömnlös i sägen och blir besviken att dagen försvann när du vaknar nästa dag vid två tiden. Förstår inte vad som hänt men helt plötsligt ligger jag nu för tiden helt sömnlös. Klockan har precis slagit över två tiden och jag har inte ens gäspat en enda gång. Ska leta upp tips hur jag kan vända på steken och börja leva ett normalt liv. Ska pröva lite olika metoder och även hjälpa er som sitter i min situation. Först måste vi alla sömnlösa komma på vart oron sitter, orolig hur nästa dag ska se ut, oro för nära och kära eller som mitt fall ingen oro utan bara vänt dygnet.
Låt operation sömnlösa Emma sova som en ängel börja

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah fan va härlig bildxD

2011-09-23 @ 14:17:38
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0