SÅ NÄRA MEN ÄNDÅ SÅ LÅNGT BORTA!

Så nära men ändå så långt borta!
Var som ni vet i storstaden hela dagen idag och hade bokat både dit och hem så allt var klart. Efter fick jag ju koll på att denna dam skulle komma till Stockholm och visa upp sin kollektion så höll jag på att dö! Har typ följt henne från dag ett på The Hills till The City och nu skulle jag få se kött och blod framför mig. Hur lycklig var inte jag. Jupp, väldigt!
Men efter lite efterforskningar så kom det fram att samma tid som hon skulle stå och vinka till mig skulle jag passa min buss hem till Kumla. Ajaj, så nära men ändå så långt borta men långt borta får nog hålla sig ett tag till innan jag en dag får uppleva hennes under till verk. Får fortsätta följa med henne tills en ny chans att ses.
Nu är jag helt slut iaf och ska krypa ner till sängs.
Natti

Kommentarer
Postat av: bella

jo tack bara bra med mig, hur är det själv? kram :)

2011-10-06 @ 01:30:32
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

kul, hihi :D

2011-10-06 @ 06:13:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0