ÄNTLIGEN HÄNDER DET

Idag börja snickarna med väggar och tak för altan och jag sitter och häpnas av att det faktiskt händer nu.
Pappsen har länge pratat om sitt fina inglasade uterum.
Själv uppskattar jag den fina solen som skiner och tänkte ta mig en långpromenad.
Tyvärr blir det ingen hårdträning idag för jag känner mig så rostig i både hals och kropp.
------
google/
Today the carpenters start with the walls and ceiling of the porch and I sit and marvel that it actually happening now.
Pappy has talked about his fine glazed conservatory for a long time now.

Naturally, I appreciate the nice sunshine and was going to take me a long walk in it.
Unfortunately there is no hard workout today for me because I feel so rusty in both neck and body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0